گروه های پیشرو بعد از توافق

تحلیل روز – ریزش کامودیتی

تحلیل روز – ریزش کامودیتی ها – مذاکرات

سلام

پاشایی را دوست داشتم

صدایش آرامش می داد و خاطراتی را برایم زنده می کرد و من هم گاهی با آن خاطرات زندگی

خداوند رحمتش کند

به نظرم این گونه مردن بسیار زیباست، همین که نامی نیک از انسان بماند کافیست.

—-

رفت و آمد های سیاسی و خبر مهم سفر وزیر خارجه ی عمان به ایران سیگنال های بسیار مهمی هست ولی جدای این احوال احتمال حصول توافق به نظرم بسیار بالاست.

در این ماهها اطلاعاتی داده ایم که تا کنون نداده بودیم، حرف هایی زدند که به توجه به خطوط قرمز نباید می زدند، اعتماد سازی هایی انجام دادند که در گذشته انجام نمی دادند

جان کلام

تا حدی مشتمان را باز کرده ایم و تا حدی امتیازاتی گرفته ایم و در صورت عدم توافق دو چیز را از دست می دهیم: مشت باز شده و به همراه آن اطلاعات سوخته و از طرفی از دست دادن امتیازات

این طور که در دنیای وسیع خبر تحلیل می شود احتمال یک توافق جامع بسیار بالاست.

در هر صورت برای تیم مذاکره کننده آرزوی موفقیت دارم.

بازار هم شرایط خوبی دارد و فرصت های خوبی در بازار فراهم می شود.

در گروه ساختمان به نظرم تامل بیشتری شود و البته احتمال رشد بیشتر این گروه می رود و در این گروه شخصا ثتران را بیشتر می پسندم و آن هم به علت فالوی طولانی مدت هست ولی نماد های ثرود و ثباغ نیز ازین گروه ارزشمند هستند و صد البته به نظرم خرید در این قیمت ها پر ریسک است.

نرم نرم به نظرم بازار به سمت گروه مهجور مانده ی دارو بیاید ، گروهی که گزارشات ۹ ماهه ی خوبی خواهند داشت و از ریسک کمی بهره مند هستند و از طرفی ثبات مناسب، ازین گروه به نظرم تیپیکو افت بسیار بدی داشته است و علی رغم ترجیح شخصی دوری از تامینی ها ولی این سهم افت بسیاری داشته است و خرید آن جذاب خواهد بود ولی زیاد با بلندمدت این سهم موافق نیستم و صد البته دی پی اس خوبی دارد و حداقل سود تضمین شده است.

والبر هم شرکتی را می خواهد بفروشد و چند روزی رشد خوبی داشت، از بین هلدینگ های دارویی این دو (والبر و دسبحا) شرایط خوبی دارند.

یکی از نمادهایی که به نظرم در هر پورتفویی حضورش لازم است نمادهای بورس است و ازین بین کالا را بیشتر می پسندم و به زودی ان شا الله مقایسه ای ازینها را قرار خواهم داد.

سیدکو امروز با قیمت مناسبی عرضه شد و ارزش سهم بالاتر ازین هاست، هفته ی آینده هم گویا سخوز خواهد آمد.

چهارشنبه بیانیه نشست پیشین بانک مرکزی آمریکا منتشر خواهد شد، شاید اندکی فاصله گرفتن از گروه های نفتی و پتروشیمی و برخی از فلزات اساسی بد نباشد. این گروه همین حوالی خواهند بود مگر در صورت تغییر شرایط.

دیروقت است و چشمانم خسته، برایتان بهترین ها را آرزو دارم

شاد باشید.

سیگنال خرید سهم

بورس کالا ؛ بورس انرژی

تحلیل بنیادی

تحلیل روز-ریزش کامودیتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *